De wereld staat nog steeds op zijn kop wat betreft het Coronavirus. Maar toch gaan we steeds meer ondernemen. Gelukkig kan dat ook mits de juiste maatregelen worden getroffen. Dat geldt ook voor de wintersport. Dat deze er komend seizoen anders uit gaat zien schreven wij vorige week al. Deze week zijn er tips over […]
3 sterren
Wintersport in Ischgl, sneeuwzeker St.Anton am Arlberg, last minute wintersport en meer tips
Wat later dan je van mij gewend bent, maar hier zijn weer mijn tips voor de wintersport. Ik heb even gewacht omdat sinds 1 december j.l het last minute wintersportseizoen is aangebroken. Verder de voordelen van online skihuur. Wintersport in Ischgl en sneeuwzeker St.Anton am Arlberg. Natuurlijk ook weer een paar mooie aanbiedingen. Veel leesplezier […]
Wintersport in Val-d’Allos / Pra-Loup, Frankrijk, Hochpustertal en meer.
Deze week heb ik tips over wintersport in Frankrijk zoals het kindvriendelijke Val-d’Allos. Maar ook het prachtige Hochpustertal in Oostenrijk. Verder aanbiedingen in Oostenrijk en Frankrijk met een mix van appartementen en hotels. Onze website FrankrijkVakantieland startte in 1999 en dat was ook het jaar dat Andreas Rühl in Duitsland het wintersportmerk SnowTrex oprichtte. Een paar […]
Wintersport in Frankrijk, Oostenrijk en Italië en een paar mooie aanbiedingen
Terwijl ik deze nieuwe tips aan het schrijven ben is er sneeuw in de Alpen voorspeld. Goed nieuws dus, zeker als je niet kunt wachten om weer op de ski’s te gaan staan. Zoals begin december tijdens de speciale Powderweek in Les Deux Alpes. Deze week heb ik naar tips en aanbiedingen gezocht in Frankrijk, […]
Tips voor de wintersport in maart en april èn met Kerst en Oud & Nieuw!
Terug van de wintersport en nu? Schreef ik een week geleden nog over extreme kou en diepvries temperaturen nu schijnt de zon en is het buiten lente aan het worden. Als je terug bent van de wintersport dan is de overgang behoorlijk groot. Maar… door de hoeveelheid sneeuw in de wintersportgebieden zijn de condities prima […]
Wintersport in Zwitserland, last minutes februari en maart
Heb jij al eens geskied in Zwitserland? Zwitserland is een wintersportland waar de fervente wintersporter zijn hart kan ophalen met ongekende mogelijkheden. Maar wintersport in Zwitserland is toch duur? Of dat ook echt zo is laten wij je in deze Wintersport Nieuwsbrief weten. In elk geval hebben wij de komende week een topaanbieding in Davos! […]
Tips en aanbiedingen wintersport Oostenrijk, Finland, wellness en de voorjaarsvakantie
Wintersport waar je warm van wordt 🙂 Deze keer hebben wij tips voor een mooi wintersportgebied waar je je hart kunt ophalen. Bijvoorbeeld Ski Juwel Alpbachtal Wildschönau in Oostenrijk. Wil je iets bijzonders? Trek dan naar het hoge noorden. Fins Lapland is een topbestemming als je eens een “andere” wintersportvakantie wilt beleven. Zoek je luxe […]
Wintersport in Mayrhofen, Oostenrijk en bij Chamrousse in Frankrijk
Bijzondere wintersport bestemming? In nummer 16 van De Wintersportnieuwsbrief gaan wij uitgebreid in op een fantastische bestemming voor de wintersport in Oostenrijk. Deze keer laten wij ons licht schijnen op Mayrhofen in het Zillertal. Deze wintersportplaats biedt alles voor een onvergetelijke wintersportvakantie. Ga je met vrienden en zoek je uitdagingen? Je vindt het in de skigebieden bij Mayrhofen. […]
Wintersport Berchtesgadener Land, Gerlos, Mayrhofen, Rauris en Frankrijk
Weet jij al waar je gaat wintersporten? In nummer 14 van De Wintersportnieuwsbrief nemen wij je mee naar het sprookjesachtige Berchtesgadener Land in het Duitse Beieren. Maar we hebben ook nog een mooie tip voor je in de gezinsvriendelijke wintersportplaats Gerlos in Oostenrijk. Maar Gerlos biedt nog veel meer! Staat Frankrijk op je lijst om te […]
Online Skihuur en wintersport met een groep
Wintersport in december? In nummer 13 van De Wintersportnieuwsbrief vind je weer handige tips en fraaie aanbiedingen Vanvond is er weer Crazy Booking Night met fantastische aanbiedingen in bekende skiresorts in Oostenrijk en Frankrijk. Deze keer gaat het om top-aanbiedingen in december. Wij vertellen je ook meer over wintersport met een groep en ontdek de voordelen om […]